Jak budou vypadat kanceláře budoucnosti? S novými trendy návštěvníky seznámil první ročník konference TECHOCon
PRAHA, 23. října 2017 – Nové přístupy k navrhování pracovního prostoru byly tématem interaktivní konference TECHOCon 2017 – The Workplace of the Future. Akci plnou netradičních workshopů s předními českými i evropskými designéry a zástupci interiérových firem uspořádala 19. října ve svém showroomu skupina TECHO, největší český výrobce a dodavatel kancelářského nábytku a interiérů v České republice. Pozvání na konferenci přijal mimo jiné Jason Harper, Real Estate Project Executive pro Evropu, Střední východ a Afriku ze společnosti Google.
„Cílem konference bylo představit nové trendy a inovace v oblasti pracovního prostředí. Pozitivní ohlasy odborné veřejnosti po skončení prvního ročníku nás utvrzují v tom, že podobné aktivity mají u nás smysl a že v nich chceme pokračovat,“ říká Milan Začal.
„Rádi bychom i nadále přinášeli inspiraci pro všechny, kteří se věnují našemu oboru a chtějí společně s námi rozvíjet vizi kanceláří budoucnosti. Věříme, že se TECHOCon stane každoroční tradicí,“ doplňuje Šimon Opekar.
TECHOCon se uskutečnil 19. října 2017 v showroomu firmy TECHO a nabídl návštěvníkům celodenní program plný netradičních workshopů s předními českými i zahraničními kreativci a představiteli komerčních interiérových firem. Mezi hlavní témata patřila ergonomie, akustika a integrace nových technologií. Svou vizi budoucnosti představili zástupci firem Ahrend, Gispen, Démos, EGGER, Rim, Janků Podlahy, Ecophon, Humanscale, Bachmann, 720°, VRgineers nebo deberenn.
Tomáš Ctibor, specialista na plánování měst popsal, jak by mohla vypadat budoucnost lidí ve městech. Díky Eduardovi Forejtovi, řediteli rozvoje společnosti JLL, měli návštěvníci možnost nahlédnout do hlav zaměstnanců firem a seznámit se s tím, co preferují nové generace při výběru svého budoucího pracoviště. „V budoucnu by měl být pracovní prostor osobitější, aby si zaměstnanci mohli sami přizpůsobit pracovní prostředí dle vlastních preferencí, neboť průzkumy chování zaměstnanců jednoznačně skloňují štěstí zaměstnance jako klíč k vyšší produktivitě, ale i kreativitě. Všechny prvky kanceláří tak musí být dostatečně flexibilní a ohleduplné, aby nebyly zdrojem přílišných omezení "svobody" zaměstnance," říká Petr Hampl, obchodní ředitel společnosti TECHO.
Vrcholem večera byla přednáška Jasona Harpera, Real Estate Project Executive pro Evropu, Střední východ a Afriku ze společnosti Google. V následné diskuzi s Petrem Šimůnkem, šéfredaktorem české verze časopisu Forbes, detailně představil, jak společnost Google vyhodnocuje data a zpětnou vazbu od zaměstnanců, aby dokázala průběžně zvyšovat jejich spokojenost a produktivitu práce.
O společnosti
TECHO, a.s., patří k předním evropským výrobcům a dodavatelům kancelářského nábytku a je jednou z největších společností v České republice, která poskytuje komplexní služby v oblasti výstavby komerčních interiérů na klíč (tzv. fit-out řešení) pro celou řadu nadnárodních i lokálních firem v Evropě a na Blízkém východě. Společnost je od roku 2008 součástí nizozemské skupiny Royal Ahrend NV, která patří mezi tři největší výrobce kancelářského nábytku v Evropě. Klientelu společnosti tvoří významné bankovní domy, finanční ústavy, mezinárodní společnosti, vládní organizace a veřejné instituce. Její pobočky dnes najdeme ve Velké Británii, na Slovensku, v Rakousku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvatsku, Rusku, Gruzii, na Ukrajině a také v Číně a ve Spojených arabských emirátech. Podnikatelské aktivity TECHO však sahají i do exotičtějších oblastí, například do africké Nigérie a Gabunu či na karibský ostrov Trinidad.
Pro více informací kontaktujte:
Stance Communications, s.r.o.
Veronika Říčková
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 725 837 673
E-mail: veronika.rickova@stance.cz