mBank svým klientům ušetří až 15 minut týdně
Banka ve své narozeninové kampani upozorňuje, že život svých klientů řadí na první místo
Mobilní bankovní služby a smart bankovnictví šetří klientům mBank klidně i 15 minut týdně. Vyplývá to z propočtu banky, která už od svého příchodu na český trh klade život svých klientů na první místo. Aktuálně na to upozornila v kampani při příležitosti svých 15. narozenin na českém trhu.
Digitální banka mBank dlouhodobě sleduje primární cíl, kterým je zjednodušit klientům správu jejich financí a ušetřit jim co nejvíce času. Pokud ho stráví méně řešením svého bankovnictví, mohou se více soustředit na vlastní život a věnovat se aktivitám, které je baví a jsou pro ně důležité. To, že se bance daří tento cíl naplňovat, potvrzuje i její nejnovější propočet. Podle něj mohou klienti mBank ušetřit díky jejím chytrým službám klidně i 15 minut týdně.
„V mBank věříme, že nejdůležitější je čas našich klientů, a proto se jim ho snažíme ušetřit. Mohou ho díky tomu investovat do aktivit, které mají rádi, a neztratí ho správou svých financí. Prostřednictvím naší narozeninové kampaně jsme jim chtěli poděkovat za důvěru a dopřát jim trochu času pro sebe,“ říká Tereza Froňková, marketingová ředitelka mBank pro Slovensko a Českou republiku.
V rámci kampaně při příležitosti svých 15. narozenin mBank pro své klienty připravila dárky, se kterými mohou naplno využít právě ušetřený čas. Banka jim jako poděkování přináší různé 15minutové aktivity: klienti si mohou užít zajímavá videa s různými návody, vzdělávací či relaxační aktivity, tipy na vaření, povídky či hudební playlisty pro různé příležitosti. Na webu banky najdou několik oblastí, ze kterých si svou 15minutovou aktivitu mohou vybrat. Ať už chtějí rozvíjet svou kreativitu, zapracovat na seberozvoji, zjistit, jak zefektivnit běžecké tréninky, nebo naplánovat výlet, vyberou si podle svých aktuálních preferencí. V případě, že mají času víc, si samozřejmě mohou postupně otevřít všechny dárky.
Za 15 let působení v Česku mBank svým klientům představila desítky nových unikátních řešení. Mnohá z nich byla zároveň absolutní novinkou na našem trhu. Mezi ty nejnovější patří například virtualizace celého portfolia platebních karet či představení oblíbené eKarty, která je určena pro bezpečné platby na internetu. Více tipů na chytré služby banky naleznete na webu mBank.
Právě eKarta hrála roli v předvánoční kampani, kterou si mBank připravila pro stávající i nové klienty, aby jim přispěla, v podobě cashbacku až 2 000 Kč na vánoční dárky a pohodové Vánoce. Více informací naleznete na stránce mBank.
O mBank
mBank je dynamická digitální banka působící na českém a slovenském trhu od roku 2007. Na český trh přišla jako první nízkonákladová banka nové generace. Během patnácti let se pro ni rozhodlo víc než 700 000 klientů. Díky praktické mobilní aplikaci mohou mít zákazníci mBank svou banku kdykoliv po ruce a jednoduše tak vyřešit vše, co potřebují. Mateřská polská společnost mBank spadá pod německou skupinu Commerzbank. V soutěži Finparáda – Finanční produkt roku 2021 se mBank umístila na stupínku vítězů ve dvou kategoriích: druhé místo získala v kategorii Spotřebitelské neúčelové úvěry a třetí místo v kategorii Bankovní účty pro fyzické osoby podnikatele. V dubnu 2022 získala v rámci udílení Mastercard Awards ocenění za nejširší škálu individuálního nastavení zabezpečení plateb v mobilním bankovnictví a v červenci 2022 cenu VISA za digitální propozici.
Pro více informací kontaktujte:
Kristýna Dolejšová
Account Manager
Stance Communications, s.r.o.
Jungmannova 750/34, 110 00 Praha 1
Tel.: +420 602 141 313, +420 224 810 809
E-mail: mbank@stance.cz