ING Bank má nového ředitele investičních produktů
Nové pozice ředitele investičních produktů ING Bank v ČR se od ledna 2017 ujal Petr Žabža (41). Do ING Bank přichází ze společnosti Patria Finance, kde byl ve funkci ředitele odpovědný za vedení on-line prodeje, marketing a komunikaci. V ING Bank bude mít Petr Žabža na starosti řízení a rozvoj divize investičních a spořících produktů retailové části banky.
Petr Žabža zahájil kariéru jako burzovní makléř v Československé obchodní bance. Další profesní zkušenosti v oblasti investičního poradenství a péče o klientskou bázi investorů získával například v Dresdner Bank ČR, Komerční bance nebo Bank Sal. Oppenheim Jr. & Cie. Více než deset let působil ve finanční skupině Patria. Nejprve jako senior makléř zodpovídal za klientské portfolio investorů, koučování nově příchozích členů prodejního a makléřského týmu a za návrh a implementaci marketingové strategie firmy. V roce 2014 byl jmenován výkonným ředitelem a členem představenstva společnosti Patria Online s manažerskou odpovědností za hospodaření a výsledky firmy. Následně měl jako ředitel on-line prodeje, marketingu a komunikace na starosti také rozvoj a chod on-line prodejních kanálů společnosti Patria Finance a odpovídal za interní a externí komunikaci společnosti. Byl členem interního communication boardu skupiny ČSOB a komunikátorem za společnost Patria.
„Po celou svou pracovní historii se pohybuji ve světě investic. Vést a rozvíjet oblast investičních produktů v ING Bank, která se na českém trhu dlouhodobě profiluje jako odborník na zhodnocování úspor, je pro mě přirozený krok v kariérním rozvoji. ING Bank vnímám jako lídra v oblasti online distribuce podílových fondů předních světových správců a věřím, že moje dosavadní profesní zkušenosti přispějí k dalšímu růstu tohoto segmentu,“ říká Petr Žabža, nový ředitel investičních produktů ING Bank v ČR.
Petr Žabža studoval obor finance na Fakultě financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze a v současné době se věnuje studiu andragogiky se zaměřením na personální management na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Je absolventem makléřských zkoušek I. a II. kategorie a derivátů. K jeho zájmům patří novinářská a reportážní fotografie, studium nových přístupů v oblasti lidské motivace a silniční cyklistika.
Kontakt pro média:
Stance Communications
Tel.: +420 224 810 809
www.stance.cz
O ING Bank
Skupina ING
ING je globální finanční instituce holandského původu se silnou evropskou základnou nabízející bankovní služby. Staví na zkušenostech, odborných znalostech a závazku nabízet vynikající služby a uspokojovat tak potřeby široké klientské základny zahrnující jednotlivce, rodiny, malé a střední podniky, korporace, instituce i vládní organizace. Cílem je podporovat lidi v tom, aby byli stále o krok napřed, v životě i podnikání.
ING Bank se svými více jak 53 tisíci zaměstnanci nabízí služby pro zákazníky retailového i firemního bankovnictví ve více než 40 zemích světa. Silnou stránkou je dobře známá a silná značka s pozitivním vnímáním klientů v řadě zemí, silná finanční pozice, víceúrovňová distribuční strategie a mezinárodní síť. Udržitelnost a společenská odpovědnost je nedílnou součástí firemní strategie ING Bank, o čemž svědčí první příčka v kategorii Diversified Financials v indexu Dow Jones Sustainability, a dále zařazení do indexu FTS4Good a indexu Euronext Vigeo Europe 120.
ING získala ocenění Globální Banka roku 2016 , kterou uděluje časopis Banker ze skupiny Financial Times.
ING Bank v České republice
ING v České republice aktuálně působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává více jak 250 lidí.
Historie ING Bank v České republice sahá až do roku 1992. V průběhu let si zde vybudovala silnou pozici v oblasti korporátního bankovnictví a svou komplexní nabídkou bankovních produktů a služeb v současné době uspokojuje všechny bankovní potřeby významných českých i mezinárodních společností i finančních institucí.
V roce 2001 ING Bank představila svůj první produkt pro fyzické osoby, spořicí účet ING Konto, a založila tak kategorii spořicích účtů na českém trhu. Rok poté rozšířila svoji nabídku o ING Podílové fondy, které nabízejí široké veřejnosti možnost vyššího zhodnocení úspor, a stala se tak specialistou na zhodnocování úspor pro fyzické osoby.
Společenská odpovědnost je klíčovou hodnotou firemní kultury banky; finanční produkty a služby nabízí srozumitelným a transparentním způsobem, aktivně působí v oblasti finančního vzdělávání a dlouhodobě strategicky spolupracuje s Nadací Terezy Maxové dětem, s aktivním zapojením firemních zaměstnanců.