ING Bank má nového ředitele investičních produktů

ING Bank má nového ředitele investičních produktů

ING Bank
16. January 2017

Nové pozice ředitele investičních produktů ING Bank v ČR se od ledna 2017 ujal Petr Žabža (41). Do ING Bank přichází ze společnosti Patria Finance, kde byl ve funkci ředitele odpovědný za vedení on-line prodeje, marketing a komunikaci. V ING Bank bude mít Petr Žabža na starosti řízení a rozvoj divize investičních a spořících produktů retailové části banky.


Petr Žabža zahájil kariéru jako burzovní makléř v Československé obchodní bance. Další profesní zkušenosti v oblasti investičního poradenství a péče o klientskou bázi investorů získával například v Dresdner Bank ČR, Komerční bance nebo Bank Sal. Oppenheim Jr. & Cie. Více než deset let působil ve finanční skupině Patria. Nejprve jako senior makléř zodpovídal za klientské portfolio investorů, koučování nově příchozích členů prodejního a makléřského týmu a za návrh a implementaci marketingové strategie firmy. V roce 2014 byl jmenován výkonným ředitelem a členem představenstva společnosti Patria Online s manažerskou odpovědností za hospodaření a výsledky firmy. Následně měl jako ředitel on-line prodeje, marketingu a komunikace na starosti také rozvoj a chod on-line prodejních kanálů společnosti Patria Finance a odpovídal za interní a externí komunikaci společnosti. Byl členem interního communication boardu skupiny ČSOB a komunikátorem za společnost Patria.

„Po celou svou pracovní historii se pohybuji ve světě investic. Vést a rozvíjet oblast investičních produktů v ING Bank, která se na českém trhu dlouhodobě profiluje jako odborník na zhodnocování úspor, je pro mě přirozený krok v kariérním rozvoji. ING Bank vnímám jako lídra v oblasti online distribuce podílových fondů předních světových správců a věřím, že moje dosavadní profesní zkušenosti přispějí k dalšímu růstu tohoto segmentu,“ říká Petr Žabža, nový ředitel investičních produktů ING Bank v ČR.

Petr Žabža studoval obor finance na Fakultě financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze a v současné době se věnuje studiu andragogiky se zaměřením na personální management na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Je absolventem makléřských zkoušek I. a II. kategorie a derivátů. K jeho zájmům patří novinářská a reportážní fotografie, studium nových přístupů v oblasti lidské motivace a silniční cyklistika.

Kontakt pro média:
Stance Communications
Tel.: +420 224 810 809
www.stance.cz

O ING Bank

Skupina ING

ING je globální finanční instituce holandského původu se silnou evropskou základnou nabízející bankovní služby. Staví na zkušenostech, odborných znalostech a závazku nabízet vynikající služby a uspokojovat tak potřeby široké klientské základny zahrnující jednotlivce, rodiny, malé a střední podniky, korporace, instituce i vládní organizace. Cílem je podporovat lidi v tom, aby byli stále o krok napřed, v životě i podnikání.

ING Bank se svými více jak 53 tisíci zaměstnanci nabízí služby pro zákazníky retailového i firemního bankovnictví ve více než 40 zemích světa. Silnou stránkou je dobře známá a silná značka s pozitivním vnímáním klientů v řadě zemí, silná finanční pozice, víceúrovňová distribuční strategie a mezinárodní síť. Udržitelnost a společenská odpovědnost je nedílnou součástí firemní strategie ING Bank, o čemž svědčí první příčka v kategorii Diversified Financials v indexu Dow Jones Sustainability, a dále zařazení do indexu FTS4Good a indexu Euronext Vigeo Europe 120.

ING získala ocenění Globální Banka roku 2016 , kterou uděluje časopis Banker ze skupiny Financial Times.

ING Bank v České republice

ING v České republice aktuálně působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává více jak 250 lidí.

Historie ING Bank v České republice sahá až do roku 1992.  V průběhu let si zde vybudovala silnou pozici v oblasti korporátního bankovnictví a svou komplexní nabídkou bankovních produktů a služeb v současné době uspokojuje všechny bankovní potřeby významných českých i mezinárodních společností i finančních institucí.

V roce 2001 ING Bank představila svůj první produkt pro fyzické osoby, spořicí účet ING Konto, a založila tak kategorii spořicích účtů na českém trhu. Rok poté rozšířila svoji nabídku o ING Podílové fondy, které nabízejí široké veřejnosti možnost vyššího zhodnocení úspor, a stala se tak specialistou na zhodnocování úspor pro fyzické osoby.

Společenská odpovědnost je klíčovou hodnotou firemní kultury banky; finanční produkty a služby nabízí srozumitelným a transparentním způsobem, aktivně působí v oblasti finančního vzdělávání a dlouhodobě strategicky spolupracuje s Nadací Terezy Maxové dětem, s aktivním zapojením firemních zaměstnanců. 

Gallery for download

File for download (14.65 MB)
Privacy settings and   cookies

The website uses cookies   to provide services, personalize ads and analyze traffic.

By selecting the following, you agree to the use of cookies and the use of data about your behavior on the website to display targeted   ads.

More information and settings