ING Bank ČR jmenovala do vedoucích pozic tři nové zaměstnance
ING Bank ČR přivedla do svého týmu tři nové posily. Do křesla CIO usedl v květnu Klaus Weiβ, který přešel z Pentasys AG v Mnichově. V červnu byl na pozici CMO jmenován Stefan Razvan Radu, který dosud řídil strategii maloobchodu v Rumunsku a na pozici Head of Marketing & Digital Channels nastoupil bývalý marketingový manažer ING Bank v Nizozemí Nik Van Dam.
Klaus Weiβ (50) nastoupil v květnu na pozici Chief Information Officer ING Bank ČR, kde nyní vede a řídí IT oddělení. Je odpovědný za tvorbu lokální IT strategie v souladu s obchodní strategií, včetně nastavení všech norem, kritérií a podmínek. Vede špičkovou a efektivní organizaci IT, schopnou zvládnout narůstající spletitost i množství nabízených produktů a poskytující vysoce kvalitní, aktivní nabídku služeb.
Weiβ předtím pracoval jako manažer obchodní jednotky „Finanční služby“ v Pentasys AG v Mnichově. Vystudoval počítačové vědy na Technické univerzitě v Mnichově. Je ženatý a má tři děti. Ve volném čase rád sportuje – baví ho horská cyklistika, bruslení a běh na lyžích.
Novým ředitelem marketingu na pozici Chief Marketing Officer ING Bank ČR se 1. června stal Stefan Razvan Radu (41). Radu do té doby řídil strategii pro maloobchod a vývoj produktů pro ING Bank v Bukurešti.
Nyní řídí a koordinuje marketing a komunikaci společnosti. Vytváří marketingovou strategii a branding ING ČR, které musí být v souladu s globálním postavením ING Bank. Dohlíží na veškeré oblasti marketingu, jako jsou průzkum trhu, produktový a brand management, korporátní komunikace a CSR aktivity.
Je absolventem ekonomických věd na univerzitě Titu Maiorescu v Bukurešti. Je ženatý, má dceru a ve volných chvílích rád běhá či sleduje filmy.
Na pozici Head of Marketing & Digital Channels ING BankČRbyl v červnu jmenován Nik Van Dam (38). Van Dam pracuje v ING Bank již od roku 2007. Před svým nástupem do čela marketingu v České republice pracoval jako marketingový manažer pro ING Bank v Nizozemí.
Van Dam má nyní na starost rozvoj a plnění komplexního marketingového plánu produktů, který podporuje strategický plán společnosti ING Bank. Soustředí se na uplatňování strategie segmentace trhu, jež umožňuje jasně definovat okruhy spotřebitelů s cílem sledovat jejich potřeby a snažit se je naplňovat. Je odpovědný za mobilní a digitální prodej. Vystudoval magisterský obor podnikové informační systémy na Univerzitě v Amsterdamu. Je šťastně ženatý a má dvě dcery. Za dobrodružstvím rád cestuje do exotických destinací, kde poznává nové kultury a místní kulinářství.
O ING Bank
Skupina ING
ING je globální finanční instituce nizozemského původu se silnou evropskou základnou nabízející bankovní služby. Staví na zkušenostech, odborných znalostech a závazku nabízet vynikající služby a uspokojovat tak potřeby široké klientské základny zahrnující jednotlivce, rodiny, malé a střední podniky, korporace, instituce i vládní organizace. Cílem je podporovat lidi v tom, aby byli stále o krok napřed, v životě i podnikání.
ING Bank se svými více než 53 tisíci zaměstnanci nabízí služby pro zákazníky retailového i firemního bankovnictví ve více než 40 zemích světa. Silnou stránkou je dobře známá a silná značka s pozitivním vnímáním klientů v řadě zemí, silná finanční pozice, víceúrovňová distribuční strategie a mezinárodní síť. Udržitelnost a společenská odpovědnost je nedílnou součástí firemní strategie ING Bank, o čemž svědčí první příčka v kategorii Diversified Financials v indexu Dow Jones Sustainability a dále zařazení do indexu FTS4Good a indexu Euronext Vigeo Europe 120.
ING získala ocenění Globální Banka roku 2016, kterou uděluje časopis Banker ze skupiny Financial Times.
ING Bank v České republice
ING v České republice aktuálně působí výhradně v oblasti bankovnictví a zaměstnává více než 250 lidí.
Historie ING Bank v České republice sahá až do roku 1992. V průběhu let si zde vybudovala silnou pozici v oblasti korporátního bankovnictví a svou komplexní nabídkou bankovních produktů a služeb v současné době uspokojuje všechny bankovní potřeby významných českých i mezinárodních společností i finančních institucí.
V roce 2001 ING Bank představila svůj první produkt pro fyzické osoby, spořicí účet ING Konto, a založila tak kategorii spořicích účtů na českém trhu. Rok poté rozšířila svoji nabídku o ING Podílové fondy, které nabízejí široké veřejnosti možnost vyššího zhodnocení úspor, a stala se tak specialistou na zhodnocování úspor pro fyzické osoby.
Společenská odpovědnost je klíčovou hodnotou firemní kultury banky; finanční produkty a služby nabízí srozumitelným a transparentním způsobem, aktivně působí v oblasti finančního vzdělávání a dlouhodobě strategicky spolupracuje s Nadací Terezy Maxové dětem, s aktivním zapojením firemních zaměstnanců.
Stance Communications, s.r.o.
Tereza Schneiderová
Account Manager
Salvátorská 931/8, Praha 1
Tel.: +420 224 810 809, +420 724 872 331
E-mail: tereza.schneiderova@stance.cz