Slavné obrazy v podání Sellier & Bellot. Vlašimská munička v pražské galerii pokřtila jedinečný firemní kalendář
Výrobce malorážové munice Sellier & Bellot odhalil veřejnosti netradiční firemní kalendář pro rok 2024. Zaměstnanci vlašimské muničky v něm napodobují celosvětově známá umělecká díla. Více jak stovce hostů ho představil ředitel společnosti Radek Musil prostřednictvím výstavy v karlínské Hauch Gallery.
Hosty uchvátila například Dívka s perlou v podání prodejkyně Barbory P. nebo Zlatá Adele od Martiny K., která vede v Sellier & Bellot vodní hospodářství. „Každý obraz má svůj vlastní příběh, například díky tomuhle dostávám v posledních týdnech dvojnásobné porce kaše,“ okomentoval s úsměvem Radek Musil portrét „Mony Lisy“, který v kalendáři ztvárnila kuchařka Jana S. Ta se stejně jako ostatní modelové akce zúčastnila osobně.
Společnost Sellier & Bellot připravuje firemní kalendář každý rok, ten letošní se však svým konceptem od těch z minulých let výrazně liší, a to díky nápadu generálního ředitele Radka Musila. Právě on přišel s myšlenkou inspirovat se uměním a brzy s ní pohltil i své okolí.
Podařilo se mu nadchnout i uznávaného českého fotografa a několikanásobného držitele ocenění Czech Press Photo Dana Maternu, který celý kalendář připravoval. S výkony modelů byl nadmíru spokojený. „Někteří zaměstnanci se svým předlohám natolik podobali, že focení bylo snadné,“ pochvaloval si Materna. Přes počáteční rozpaky se do projektu zamilovali i oni.
Až v průběhu tvorby Radka Musila napadlo, že by si unikátní kalendář zasloužil výstavu. Proto Sellier & Bellot spojil síly se Stance Communications, aby společně uspořádali slavnostní křest. Ten se uskutečnil 30. listopadu v Hauch Gallery v pražském Karlíně.
Slavnostním večerem provázel moderátor Lukáš Hejlík, občerstvení zajistila cateringová společnost La Cucina a chutné víno dodal Tomáš Melich ze společnosti Vinit. Program obohatila poznávací soutěž, kdy se hosté pokoušeli uhodnout, jaká slavná díla zaměstnance Sellier & Bellot inspirovala. Ti nejlepší si odnesli ceny v podobě zajíce či bažanta.